Beautiful Flower..




Hiding A Thousand Pain
Friday 16 May 2014 | 07:56 | 0 comments
Assalam, hallo, well, entry hari ni akan berbaur sedih, marah, kecewa and segala yang negative. So, my fwends, sebelum baca, please prepare yourself mentally and physically. I am for real, hiding a thousand pain and it is KILLING ME SLOWLY....

Nah, untuk tenangkan korang, tarik nafasss, hembusss. Scroll down slowly...

My dear friends, today's entry is in english. Be warned. My grammar is not that awesome, but, I still can do it! Here we go....

FRIENDS. BFF'S, BEST FRIENDS. Wow, such words have a thousand meanings. Especially when you have a group of close friends. Competition in always there. Im clueless. Sometimes, when I am needed, they search for me. When I have nothing, they back off.

Aku tau, kena bersyukur. nasib baek ada kawan en? Daripada orang yang takde tuh an? Bukan tak reti nk bersyukur. But, it's not fair. Layanan antara satu sama lain dah tak sama dah. Aku pun taktau camne nak explain.

If M is reading this, I know what she will say. One day, I cried so bad, I called M. She said, "we can't have fun like we're supposed to.". Think about that. Really hurts my heart.

Bukan nak salahkan dia, but ada betulnya, aku x nafikan. But, tengoklah prangai masing-masing. Aku, sensitif, bukannya cantik mana pun, pemarah. A <-- selalu dapat perhatian. A ni, memahami, menyenangkan <-- selalu dapat perhatian, orang yang ddk kat belakang pon sanggup duduk bersila atas lantai berhabuk semata-mata nak cakap dengan dia... Hebat kan?!

M ni, well, stakat ni, dia yang okay and slalu prhati aku. Thanks, M. Saranghae <3 . Bukan pilih kasih, but ada sorang ni kan, N. N ni mmg childlish, no doubt. Dia dulu mesra dengan aku, sekarang ni asyik M ngan A je, aku tercongok. Semua benda, rujuk : M and A. Ye N, mmg aku kerap terasa hati. Aku mengaku sekarang. Aku memang terasa jauh hati dengan kau sangat-sangat. Kenapa kau perlu buat aku rasa macam tu? Dulu kita rapat? Kenapa kau taknak pukul aku macam dulu? Kenapa? Kenapa kau taknak gelka dengan aku dah? Sebb aku taktau apa-apa pasal K-pop? Sebab ape? If kau dah baca, pls mcg aku apa sebabnya. Thanks

Memang aku ni jenis yang cepat terasa, ye, aku mengaku. but, it won't hurt if stakat nak bergurau. Sbb rupa paras aku ke korang menjauh? Atau sebab perangai and hati nurani aku? Tlglah jangan simpan dari aku. PLEASE SAY IT LOUD.

That's for today fwends. Thanks for reading. I know it's a long post. Sorry to interrupt you. 

Thanks For reading,
Sarah Awesome


Older Post | Newer Post